'Z-womenomics' nieuw op Kanaal Z

'Z-Womenomics' laat ondernemingen aan het woord die begrepen hebben dat gelijkheid tussen mannen en vrouwen op het werk en genderdiversiteit binnen functies en beroepen van strategisch belang zijn voor hun prestaties en innovatievermogen.
Uit alle studies blijkt dat genderdiversiteit in managementteams een positief effect heeft op zowel de financiële en niet-financiële prestatie-indicatoren van ondernemingen als op hun innovatievermogen en vermogen om succesvol nieuwe producten en diensten op de markt te brengen.
In deze uitzendingen komen ondernemingen aan bod die de nodige middelen inzetten om de beste vrouwelijke talenten aan te trekken, of die al significante resultaten hebben geboekt en nu gemengde managementteams hebben.
Suyin Aerts heeft de toplui van Accenture, Pfizer, Procter&Gamble, DuPont De Nemours en Capgemini ontmoet om over hun ervaringen terzake te praten.
'Z-Womenomics' is vanaf donderdag 8 februari te zien op Kanaal Z en wordt gemaakt in samenwerking met JUMP, de vzw die met organisaties en individuen samenwerkt om de ongelijkheid tussen mannen en vrouwen op de werkvloer op te heffen en een duurzame economie en meer gelijkwaardige samenleving tot stand te brengen.