Marktaandeel Veronica middagshow met 38% gestegen in één jaar tijd

donderdag 25 april 2019

De Veronica middagshow is in één jaar tijd met 38% gestegen in de kerndoelgroep Man 20-49 jaar. 'Veronica Inside', dat in januari dit jaar van start ging, heeft in de meetperiode februari-maart 2019 een marktaandeel van 5,8% behaald ten opzichte van 4,2% in dezelfde meetperiode in 2018.

Florent Luyckx Radio Director Radio Veronica: 'De Veronica programmering heeft in de afgelopen maanden grote ontwikkelingen doorgemaakt waarbij de passie voor muziek, voetbal en Formule 1 tot nieuwe energie en ideeën bij onze dj’s en enthousiasme bij onze luisteraars hebben geleid. Veronica is een rebels en krachtig merk waar liefhebbers, fans en supporters zich thuis voelen en het spraakmakende 'Veronica Inside' is daarin een belangrijke verbindende factor. Deze nieuwe cijfers zijn een groot compliment voor Wilfred, Niels, Rick, Celine en Jan Joost.'


'Veronica Inside' is van maandag t/m donderdag van 16.00 tot 18.00 uur en iedere vrijdag van 15.00 tot 18.00 uur te horen bij Radio Veronica.

Bron: NLO/GfK, ma-do 16-18 en vr 15-18, marktaandeel 20-49 jaar en Man 20-49 jaar, feb-maart’19 en feb-maart’18

TVvisie Extra



Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

MAX is er elke dag! logo MAX logo

Kasteel Vosbergen bestaat 400 jaar en dat wordt de hele zomer gevierd. Vandaag staat de heropening van de oprijlaan op het programma. Jeanne vraagt zich af of haar 93-jarige moeder wel in de koets kan klimmen. Ook op landgoed Maarsbergen gaat het niet van een leien dakje en moet de 22-jarige Willem een moeilijke beslissing nemen. Over daken gesproken: de hoge dakrand van landgoed Wickenburgh krijgt een nieuw likje verf van Otto. Op het keurige, normaal zo rustieke landgoed Oolde staat een hippiefestival op het punt te beginnen.

'Liefde voor het Landgoed', om 21.30 uur bij Omroep MAX op NPO 1.

Dossiers