Maand geduld voor installatie BelgacomTV
Telecomoperator Belgacom vraagt aan zijn nieuwe klanten even geduld te hebben. Het bedrijf kampt met enige weken achterstand voor herstellingen en nieuwe installaties. Belgacom heeft een systeem van 'overboeken' ingevoerd, een systeem dat al langer bekend is in de luchtvaart.
acom neemt dus meer opdrachten aan dan het eigenlijk kan uitvoeren. Het bedrijf hoopt dat hierdoor sommige opdrachten uiteindelijk niet moeten gedaan worden. Klanten die toch uit de boot vallen, worden dan weer helemaal achteraan in de wachtrij geplaatst.
Er zijn wel opvallende verschillen tussen Wallonië en Vlaanderen. Onder de taalgrens kan de wachttijd voor BelgacomTV oplopen tot een maand. In Vlaanderen moeten de nieuwe klanten ongeveer 20 werkdagen geduld uitoefenen.
Een woordvoerder van Belgacom is van mening dat het bedrijf in de eerste plaats slachtoffer is van zijn eigen succes. Naar eigen zeggen loppen de aanvragen voor BelgacomTV massaal binnen. Toch wil men de wachttijden ook relativeren. Zes op de tien problemen met BelgacomTV kunnen de klanten zelf oplossen door te bellen naar de helpdesk. Dan blijft uiteraard nog de vraag hoeveel 'problemen' er dagelijks zijn met het digitale product van Belgacom.
Bron: De Standaard
Iedere ochtend een actueel nieuwsoverzicht in je mailbox? Schrijf je dan nu in voor 'TV-Visie extra' via dit invulformulier en dagelijks bij zonsopgang zitten wij in je mailbox. Een aanrader!
Heb jij onze nieuwste toepassingen al ontdekt? Zin in een screensaver of de handige TV-Visie Toolbar? Of wil je weten hoe je naar TV-Visie WAPt? Bekijk dan deze pagina!