VIER en VIJF testen nieuwe vorm van reclame uit

dinsdag 18 augustus 2015

Televisiezenders VIER en VIJF starten nog dit jaar met een test waarbij de digitale kijker een reclameboodschap krijgt, wanneer die een programma pauzeert.

In plaats van het gepauzeerde beeld, zal de kijker een statische reclameboodschap te zien krijgen. Wie daar geen behoefte aan heeft, kan de boodschap wegzappen via een toets op de afstandsbediening.


In eerste instantie zal de pauze-reclame enkel te zien zijn bij Telenet. Dat Mechelse kabelbedrijf is mede-aandeelhouder van SBS Belgium, het moederbedrijf van VIER en VIJF. Er wordt echter ook gepraat met Proximus.

Bron: De Tijd

TVvisie Extra



Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'Even Tot Hier' (BNNVARA)

Niels van der Laan en Jeroen Woe proberen in één week een muzikale voorstelling over die week te maken. Met de muzikale gast, het liedje van één minuut, scherpe grappen en rake observaties.

'Even Tot Hier', om 21.25 uur op NPO 1.

Dossiers