National Geographic introduceert nieuwe, overkoepelende huisstijl
Vanaf zondag 13 november introduceert National Geographic een nieuwe, overkoepelende huisstijl voor de tv-zenders en overige mediakanalen, inclusief het populaire magazine en de Instagram en Facebook-pagina.
Deze nieuwe huisstijl sluit aan bij de koers die een jaar geleden is ingezet toen wereldwijd alle middelen ondergebracht zijn onder National Geographic Partners, een joint venture tussen National Geographic Society en 21st Century Fox, en verstevigt de positie als premium merk in wetenschap, avontuur en ontdekking.
Al 128 jaar stimuleert National Geographic wereldwijd educatie, onderzoek en wetenschap. Samen met inspirerende (inter)nationale avonturiers, ontdekkers, wetenschappers, regisseurs en producenten verkent én verlegt National Geographic fysieke en intellectuele grenzen. De in 2015 opgerichte joint venture is een allesomvattende combinatie van de tv-zenders en overige mediakanalen, inclusief het populaire magazine, de boeken en reizen. Als een sterk wereldwijd merk biedt National Geographic entertainment met een doel. Van de wereldwijde omzet wordt 27% direct terug geïnvesteerd in de Society, om nieuwe kansen en richtingen te blijven ontdekken en/of te begrijpen.
Nieuw logo
National Geographic lanceert vanaf zondag 13 november een nieuwe, overkoepelende huisstijl. Een stijl die past bij de nieuwe koers en ambitie als premium merk in wetenschap, avontuur en ontdekking. Bij deze huisstijl hoort een nieuw logo dat vanaf dan op alle National Geographic kanalen zichtbaar is.
http://www.natgeotv.com/nl
Meer artikels over National Geographic Channel