Tien blijft scoren bij de adverteerders
vrijdag 13 juli 2007
De aangekondigde sluiting van de tv-zender Tien leidt niet tot het opschorten van de reclamespotjes. Juli werd zelf een hele goede maand wat betreft de omzet van de reclame op de zender.
De c
ommerciële directeur van de zender zegt dat dit te wijten valt aan het feit dat ze in die zelfde maand een goederen bedachten en dus ook een commerciele programmeringnodig hebben. Over het befaamde televisie programma 'De Gouden Kooi' zijn de meeste adverteerders niet te spreken. Er zijn met een hele boel spotjes geschoven geweest omdat adverteerders niets meer wilden te maken hebben rond het programma.
Bron: DVHN
ommerciële directeur van de zender zegt dat dit te wijten valt aan het feit dat ze in die zelfde maand een goederen bedachten en dus ook een commerciele programmeringnodig hebben. Over het befaamde televisie programma 'De Gouden Kooi' zijn de meeste adverteerders niet te spreken. Er zijn met een hele boel spotjes geschoven geweest omdat adverteerders niets meer wilden te maken hebben rond het programma.
Bron: DVHN