Tien blijft scoren bij de adverteerders

vrijdag 13 juli 2007

De aangekondigde sluiting van de tv-zender Tien leidt niet tot het opschorten van de reclamespotjes. Juli werd zelf een hele goede maand wat betreft de omzet van de reclame op de zender.

De c

ommerciŽle directeur van de zender zegt dat dit te wijten valt aan het feit dat ze in die zelfde maand een goederen bedachten en dus ook een commerciele programmeringnodig hebben. Over het befaamde televisie programma 'De Gouden Kooi' zijn de meeste adverteerders niet te spreken. Er zijn met een hele boel spotjes geschoven geweest omdat adverteerders niets meer wilden te maken hebben rond het programma.

Bron: DVHN

DOSSIER: RTL Nederland neemt Tien over

volledig dossier

TVvisie Extra



Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'Boer zoekt Vrouw Europa' (KRO-NCRV)

Verdrinken ze in elkaars ogen? Of moeten ze nog even wennen aan elkaar? De boeren gaan op speeddate. Ze hebben ieder tien briefschrijvers uitgekozen die ze beter willen leren kennen. Ze hebben vijf minuten voor die ene, allerbelangrijkste eerste indruk. De een probeert het met complimenten, de ander geeft een boom cadeau. Wie springen eruit en mag mee op dagdate?

'Boer zoekt vrouw Europa', om 20.25 uur op NPO 1.

Dossiers