Miguel Wiels vertelt in 'Tien Om Te Zien: De Zomer Van' over het onverwachte succes van Oya Lélé
Geen zwoele zomeravond zonder 'Tien Om Te Zien: De Zomer Van'. Daarin wordt zondag eruggeblikt op de muzikale zomer van 2003. De zomer waarin Karen, Kristel en Kathleen met Oya Lélé op het 'TOTZ'-podium in Blankenberge stonden.
Maar dat had evengoed anders kunnen zijn, onthult Miguel Wiels. 'Ik heb heel vaak een soort buikgevoel en mijn neus die zegt dat iets een hit gaat worden', vertelt hij. 'Maar bij Oya Lélé had ik dat gevoel helemaal niet. Ere wie ere toekomt, want het waren de drie meisjes die heel erg gepusht hebben om dit liedje als zomersingle uit te brengen. Ik ben hen daar nog altijd dankbaar voor, want het is een geweldige hit geworden. En ik had het zelf niet eens door toen we eraan bezig waren.'
'Tien Om Te Zien: De Zomer Van', zondag 17 juli om 20.35 uur bij VTM.











