Drama in 'Thuis': Sofie Bastiaens compleet op de dool
woensdag 1 februari 2006

De Thuiskijker heeft het al gemerkt, er is een nieuwe verhaallijn in de serie geslopen. Sofie Bastiaens wordt meer en meer afhankelijk van XTC-pillen. Volgens Stef Wouters is dat nog maar het begin...
D
oor haar relatie met Renzo raakte Sofie in contact met drugs. Het begint met eén enkel XTC-pilletje, maar eén worden er al snel twee en drie en vier. Zo komt het dat Sofie hoe langer hoe meer afhankelijk wordt van XTC. Wanneer haar omgeving erop uitkomt slaat Sofie alle hulp van zich af. Ze zegt dat ze geen probleem heeft en weigert elke goeie raad. De komende maanden zullen de Thuiskijkers een Sofie zien die moeiteloos overschakelt van de softdrugs naar de harddrugs.
'Met deze verhaallijn willen we zeker niet de belerende tour opgaan. We vinden het belangrijk dat 'Thuis' de problemen uit het dagelijkse leven niet uit de weg gaat.
Of deze verhaallijn iets te maken heeft met de eerdere klacht over de beruchte Cannabisscène waar Cois, Simonne en Angel genieten van een joint? "Neen" zegt Wouters, "de verhaallijn van Sofie was al veel langer gepland".
Met deze en andere spannende verhaallijnen moet het tegen april tot een apocalyps komen omdat VRT-soap dan z'n 2000ste aflevering viert.
Iedere ochtend onze nieuwsbrief 'TV-Visie Extra' in jouw mailbox!
Schrijf je nu in via dit invulformulier Doen!








