Kijkcijfers: recordscore voor finale 'De Mol'
Niettegenstaande de strijd der titanen op zondagavond hield de finale van 'De Mol' zondagavond een recordaantal van 1.402.000 Vlamingen aan het scherm gekluisterd, goed voor een stevig marktaandeel van 48,3% op de doelgroep VVA 18-54.
Ondanks de stevige concurrentie keken nog nooit zoveel mollenjagers 'De Mol' gisteren recht in de ogen.
'De Mol'-finale haalt zo dus meer kijkers dan ooit. Ter vergelijking: in 2019 keken er 1.248.000 mensen naar de finale (58,8% share op VVA 18-54) en in 2018 tikte de finale af op 1.209.000 kijkers (60,9% share op VVA 18-54).
'De Container Cup'
Nadien bleven er 847.000 kijkers hangen bij VIER voor 'Café De Mol' (36,6%). En ook 'De Container Cup' - het gloednieuwe programma waarin Belgische atleten en bekende Vlamingen het tegen elkaar opnemen in een unieke zevenkamp - deed het uitstekend met 489.000 kijkers. Dit resulteerde in een marktaandeel van 28,7% op VVA 18-54.
Bron: CIM TV Noord, 26/04/2020
https://www.vier.be/
vier
opvier
Meer artikels over Play4
Meer artikels over Woestijnvis