Sitcom 'Who's The Boss?' krijgt vervolg

zaterdag 8 augustus 2020

De succesvolle 80's sitcom 'Who's The Boss?' met in de hoofdrollen Tony Danza en Alyssa Milano krijgt een vervolg. Dat meldt de website Deadline na een tweet van Milano.

'Who's The Boss' werd in Amerika uitgezonden tussen 1984 en 1991 door ABC en was ook bij ons, als 'De Baas in Huis', erg populair. In de grappige serie trok Tony (Tony Danza) samen met zijn tienerdochter Samantha (Alyssa Milano) in bij zakenvrouw Angela, haar zoon Jonathan en moeder Mona. Tony werd er de huishouder van het gezin.


De vervolgserie focust op Samantha die als alleenstaande moeder woont in het huis waarin ze opgroeide. De personages Angela en Jonathan zouden gastrollen in de serie krijgen. De geestige Mona zal echter niet meer te zien zijn in de nieuwe reeks. De actrice die die rol vertolkte, overleed in 2019. Ze werd 93 jaar.

Bron: HLN/Deadline

TVvisie Extra



Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

logo RTL 8 logo RTL8

Endeavour onderzoekt de verdwijning van een vrouw. De zaak krijgt een vreemde wending wanneer de vrouw dood wordt aangetroffen bij een verlaten treinstation en even later ook een tweede lichaam wordt aangetroffen. Thursday is intussen volop bezig met het onderzoek naar de carjacking van een vrachtwagen. Het spoor leidt naar lokale gangster Eddie Nero. Twee inspecteurs van de speciale eenheden hebben de hulp van Fancy nodig.

'Detectives Op Vrijdag: Endeavour', om 20/30 uur op RTL 8.

Dossiers