Cartoon Network moedigt kinderen aan om hun wereld te hertekenen

woensdag 13 juli 2022
TM & © 2022 Cartoon Network

Cartoon Network lanceert een nieuwe merkcampagne voor de hele EMEA-regio. Redraw Your World viert deze zomer de eigenheid van elk kind en moedigt hen aan om zelfzekerder en gelukkig te zijn met zichzelf.

In de levendige en kleurrijke campagne voor meerdere platforms kunnen kinderen verbazingwekkende dingen doen in hun dagelijks leven, van rolschaatsen of karate tot het jongleren met een voetbal tijdens het tandenpoetsen of breakdancen. Een heleboel van Cartoon Network's geliefde personages waaronder Gumball en Darwin, het 'We Baby Bears'-trio en de 'Teen Titans Go!' bende zijn ook aanwezig om te reageren op de inspirerende talenten van hun fans.


De 12-jarige muzieksensatie Nandi Bushell is het gezicht van de campagne en zal de nieuwe merkpositie tot leven brengen en zijn opwachting maken in toekomstige multiplatformcontent.

Monika Oomen, VP, Merkcommunicatie en franchisemanagement, kinderen, EMEA: 'Elke dag worden we geïnspireerd door onze fans en nu wil Cartoon Network ieder van hen aanmoedigen om zichzelf in het zonnetje te zetten en te vieren; zoals ze zijn, wat ze ook doen en hoe ze het ook doen. Redraw Your World werd ontwikkeld om kinderen aan te moedigen om zich gelukkig te voelen in hun authenticiteit en hen te bevestigen dat iedereen ertoe doet. Cartoon Network's ongepolijste, grappige en inclusieve stijl wordt weerspiegeld in deze campagne die ons een platform geeft om de absoluut geweldige kinderen van vandaag te laten zien.'

Persbericht Media Tornado/Cartoon Network
https://www.cartoonnetwork.nl/
Meer artikels over Cartoon Network NL

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Klik hier om je in te schrijven

Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Dossiers