Daarom zingen Viktor & Kobe niet op 'Mooi Zo': 'Zelfs met autotune liep het mis'

woensdag 26 mei 2021

Kobe Ilsen en Viktor Verhulst kwamen dinsdag hun nieuwe single 'Mooi Zo', gezongen door Gert Verhulst, James Cooke en Jan Smit, voorstellen in de studio van de 'Cooke & Verhulst Show' op Play4.

En het duo verklaarde meteen ook waarom ze ervoor kozen om hun single toch niet zelf in te zingen. Het bleek een wijze beslissing om de eer te laten aan Gert Verhulst, James Cooke en Jan Smit.



En ze zingen hun single ook voor het eerst live!


'De Cooke & Verhulst Show', van maandag tot donderdag op Play4.


Lees ook:
Kobe Ilsen & Viktor Verhulst lanceren debuutsingle met Jan Smit, James Cooke en Gert Verhulst

TVvisie Extra



Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'Dertigers' (BNNVARA)

De groep gaat op vriendenweekend in een andere samenstelling dan vooraf gedacht, en dat leidt tot de nodige spanningen. Sam en Jessie liggen niet op één lijn. Ruben lucht zijn hart. Laura ziet een alarmerend bericht binnenkomen op de telefoon van Jonas.

'Dertigers', om 20.00 uur bij BNNVARA op NPO 3.

Dossiers