Emoties lopen hoog op in 'Big Brother': 'Echt een rotte appel'

donderdag 16 januari 2025
Foto: Play4 - © Play Media 2025

De tweede week in het 'Big Brother'-huis en de zenuwen staan gespannen. De bewoners leren elkaar beter kennen, ook de kleine kantjes. Dat zorgt voor grote emoties tussen de bewoners. Zo fel dat men zelfs al hoopt op een exit volgende weekd.

Deze week was tot nu toe zeer emotioneel en kwam bijzonder hard aan bij de bewoners in het huis. Dat levert enkele heftige uitspraken op:



 

'Big Brother', van maandag tot vrijdag om 20.30 in de app van GoPlay en om 22.20 op Play4 en via de livestream.



Lees ook:
'Big Brother'-bewoner Jordy boos na beslissing over genomineerden: 'De woede zit me tot hier'

TVvisie Extra



Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

logo NPO 2 logo

Wanneer Bert Brunninkhuis in 2009 langs een geitenboerderij fietst, raakt hij besmet met Q-koorts. Hij wordt doodziek en moet zijn leven opnieuw opbouwen. Bert vindt dat de overheid te laat ingreep en dat hij niet op tijd gewaarschuwd is voor de gevaren van Q-koorts, terwijl de risico's volgens hem al bekend waren bij de overheid. Samen met bijna driehonderd anderen spant hij een rechtszaak aan tegen de staat.

'Goliath', om 20.30 uur bij HUMAN op NPO 2.

Dossiers