Of je nu door de Vlaamse clubs zwierf, in de auto zat of simpelweg in de huiskamer, de hit Sadness van Stash was in de jaren 2000 overal te horen. En nu, 20 jaar na het originele succes, krijgt deze Belgische klassieker een tweede leven met een nieuwe versie van de iconische videoclip.
Lees meer
Het recept van TOPradio met beats en dancepop valt duidelijk in de smaak bij de 18-44 jarigen. Zo behaalt de zender een marktaandeel van 4% bij deze doelgroep. Daarnaast stijgt het marktaandeel bij de 18-34 jarigen naar 4,5%.
Lees meer
Radiozenders JOE en Willy blikken terug op een sterk najaar en tekenen recordcijfers op. Met 12,3% marktaandeel bij het brede publiek (12+) zet JOE het beste luistercijfer neer sinds het ontstaan van de zender in 2009.
Lees meer
Vandaag heeft het CIM de luistercijfers bekendgemaakt voor de periode september tot en met december 2024. Met die cijfers wordt het jaar 2024 afgesloten. Na de voor Play Nostalgie afwijkende metingen begin 2024 groeide de zender in het najaar voor de tweede maal op een rij stevig door en behaalt ze een marktaandeel van 4,6% in de algemene doelgroep 12+.
Lees meer