Grace & Tobias open over hun band: 'Sommige dingen kun je niet meer ontkennen'

De banden in het huis worden elke dag sterker. Ook de band tussen Grace en Tobias blijft groeien. Toch blijft Tobias nog wat terughoudend over zijn gevoelens: 'Ik ben geen Vimi, ik ben wel Gracias.'
Bekijk de preview hier:
'Big Brother', elke dag op Play4, Goplay.be en Play4.












