Gepersonaliseerde reclame op VTM

maandag 18 februari 2019

Binnenkort krijgt de VTM-kijker gepersonaliseerde reclame te zien, dat meldt Het Nieuwsblad. De commerciële zender gaat daarvoor samenwerken met de drie grote operatoren Orange, Proximus en Telenet.

'Bedoeling is om mensen nuttige reclame aan te bieden. Op ons onlineplatform Stievie en onze website werken we al met gepersonaliseerde advertenties, maar nu willen we ook de reclameblokken op onze kijkers afstemmen', zo vertelt woordvoerster Sara Vercauteren in Het Nieuwsblad.


SBS Belgium (VIER, VIJF en ZES) biedt al langer gepersonaliseerde reclame aan. Bij VTM zijn ze de nieuwe vorm nu volop aan het testen. Nog voor de zomer willen ze het systeem uitrollen.

Bron: Het Nieuwsblad

TVvisie Extra



Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'De Verraders' (RTL 4)

Met de finale in zicht, groeit het onderlinge wantrouwen. Zelfs de Verraders bekijken elkaar met argusogen. Een van de Getrouwen probeert de groep voorzichtig mee te krijgen, maar belandt zelf in een zee van verdenkingen. In een kasteel waar paranoia hoogtij viert, is strategie de sleutel.

'De Verraders', om 20.00 uur op RTL 4.

Dossiers