Wim Lybaert rijdt weer uit met 'De Columbus'

dinsdag 1 juni 2021

Wim Lybaert rijdt weer uit met 'De Columbus'. Dat heeft hij zelf bekend gemaakt op Instagram. De nieuwe reeks van het populaire programma zou dit najaar op Eén te zien zijn.

Eerdere opnames van 'De Columbus' waren door de coronacrisis uitgesteld, maar nu is de bus dus weer vertrokken. Wie samen met Lybaert op uitstap gaat, is voorlopig nog niet bekend.


DOSSIER: Najaar 2021: alle plannen, alle zenders! (BE)

volledig dossier

TVvisie Extra



Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'Dertigers' (BNNVARA)

De groep gaat op vriendenweekend in een andere samenstelling dan vooraf gedacht, en dat leidt tot de nodige spanningen. Sam en Jessie liggen niet op één lijn. Ruben lucht zijn hart. Laura ziet een alarmerend bericht binnenkomen op de telefoon van Jonas.

'Dertigers', om 20.00 uur bij BNNVARA op NPO 3.

Dossiers